افکار پراکنده یک پسر
افکار پراکنده یک پسر



ای که ذکرت آرامش جان من است...

الله
الله واقعا آرامبخش است

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت0:04---17 تير 1392
ینو کسی برام فرستاده مال من نیست

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.....



بیتا
ساعت15:28---15 شهريور 1391
وبلاگت عالی بود. خیلی فوق العاده بود. خسته نباشی واقعا. منتظر مطالب جدیدت هستم. بازم سر میزنم.

hesam
ساعت19:11---23 خرداد 1391
سلام دوست عزيز

وبلاگ خوبي داريد.

وبلاگ چه جالب شما را به عضويت و يا همچنين دعوت به مطالعه مطالب اين وبلاگ اعم از علمي و فيسفي وديني و سياسي و طنز و... ميکند

همچنين در صورت تمايل مي توانيد با عضو شدن و دادن مطالب خود در پيشرفت دو طرفه وبلاگ من و شما در پيشرفت مطالب جالب به يکديگر کمک کنيم.

www.hesamblog.loxblog.com
منتظز حضور گرمت هستم


ماتيران
ساعت23:02---9 بهمن 1390
سلام به منم سر بقرنيى و نطر ربديد ممنون ميشم

zxr.ir
ساعت22:50---9 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
ایا از طولانی بودن ادرس وب خود خسته شدید؟

دیگه نگران نباشید

دامین رایگان
برایه شما راه حلی پیدا کرد شما هم اکنون میتوانید ادرس طولانی خود را در کمتر از30ثانیه ثبت کنید

امکانات::::

دامین رایگان

لینک باکس حرفه ای رایگان

امکان درج لوگوی روبرویه ادرس شما



افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما تا 100 برابر


و..............................................
عجله کنید تا کسی ادرس دلخواه شما را ثبت نکرده

به دوستان اینترنتی خود بگویید


امید
ساعت11:45---30 دی 1390
لبخند گاهی تلخ است!

آیلین
ساعت23:17---25 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 25 دی 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
Nershad2020@gimail.com

خصوصی
عرفانی
مطالب زیبا
علمی
عکس
تنها فرشته
یاور همیشه
عمومی
قدیما

 

 

 

 

گفتگو با حضرت آدم !
تسلیت به هم وظنان آذربایجانی
ای خداوند
راز خوشبختی ...
اقدام خوب ایران و عربستان‌ در المپیک
خدای من !
آرزوی من !
خداوندا
آرزو
واقعیت علمی روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان
حکایت افطار و سحر
اندر حکایت بهانه جهت روزه نگرفتن
رمضان و استاد شجریان - یادش بخیر
مسلمان
من اگر پیامبر می‌شدم ، معجزه‌ام خنداندن کودکان ِ خیابانی بود...
مهمانی شروع شد ؟
اندکی صبر … ـ
زندگی در یک نگاه!
شور زندگی
مشکلات زندگی
هتل "داد" در یزد
اندر حکایت گرانی مرغ
وقتی شامپازه مادر یک ببر می شود
انسانيت هنوز هست؟
توی این هوای گرم رالی فرمول 2 کنار دریاچه حال میده
توی این گرمای تابستون واقعا میچسبه
عجیبترین کوله پشتی دنیا!
پدر و مادر با احساس ، خانواده خوشبخت
حضور همیشه در صحنه ایرانیان در هنگام حادثه !!!!
کودکی هایم
کاش مهربان باشیم
هدایای گرانبهای عروسی در ایران
پدر
خبر آمد خبري در راه است
نکته ؟؟!!
سوال ؟؟؟
امروز امروز
2 نفر
چه شباهتی !!!
قسمتی از دیالوگ ماندگار پرویز پرستویی در فیلم مارمولک :
مادر
این هم از ساختمان های شهر من !!!!!!!!!!!!
روزت مبارک یاد آور سقای دشت کربلا
اسوه ایثار - جانباز
روحش شاد که دلِ خیـــــــــلی ها رو شاد کرده و هنوز هم شاد میکنه
انسانیت
وصیت نامه ای ماندگار !
کمربند !!!
مجنون و مرد نمازگزار

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 61653
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1